29.12.08

Blocaire Invisible

Dies enrere vaig assabentar-me d’una iniciativa molt interessant a la Catosfera: el o la Blocaire Invisible. Vaig fer una primera ullada, em vaig deixar portar per la il·lusió i ja em veieu inscrit en aquest joc...

El funcionament és ben senzill, el proper 5 de gener, coincidint amb la Nit de Reis, cada blocaire inscrit rebrà un regal en forma d’entrada per part d’un/a altre/a blocaire, aquell que gràcies a la sort s’ha convertit en el seu o la seva “Blocaire Invisible”... Així jo he de fer un regal i se me’n farà un altre... Qualsevol regal és bo i benvingut, i si es fa una ullada als regals d’anteriors convocatòries podreu trobar petits tresors...

En aquesta edició s’han inscrit uns seixanta blocaires i ara ve la part més interessant: jugar a endevinar abans del dia cinc quin és el teu...

De moment el meu Blocaire Invisible m’han deixat un parell de missatges i vaig més embolicat que els cordills d’unes bambes, així que aquests dies de vacances començaré a cercar pistes i més pistes per tots els blocs inscrits... qui sap, potser m’enduré alguna sorpresa...

I en l’altre direcció del joc, he gosat fer una primera incursió en el bloc de la persona que m’ha tocat fer-li el regal... i ara, aquí va la seva segona pista... i aquesta és més fàcil:

Primer de tot, dir que mai l’havia visitat i que no el coneixia, i amb això ja m’elimino com amic, familiar, conegut, fan o passavolant... també dir que m’ha agradat, és divertit, irònic i intel·ligent, ehhh que ja estic dient que és un home, no em direu que aquesta no és una bona pista... i per acabar, també confesso que tenim un mateix gust...

Bé, per avui acabo... però els propers dies portaran noves pistes... i qualsevol ajuda per descobrir el meu o la meva Blocaire Invisible serà benvinguda... Bones festes !!!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

no em llegeixes delerosament...això és greu, no? ;P

Cosespetites ha dit...

Doncs ja sé que no soc jo. Seguiré buscant.

Claudio Tomassini ha dit...

I invite you to visit my blog. you can find my last works of art at:

www.claudiotomassini.blogspot.com

yours Claudio Tomassini

Eduard ha dit...

Ummm... una bona pista... ja m'acosto...

Ànim Eva, això és divertit però gens fàcil... veritat...?

Anònim ha dit...

Bona nit Amu Daria,

com m'adono que vas perdut, avui et donaré quatre pistes,

1. No tinc coneixement de que hagis visitat mai el meu blog, és a dir, no ens coneixem.

2. No sóc una persona religiosa, però si tingués que definir les meves creences, el que més s'apropa és l'animisme. Per tant, al meu blog no he desitjat bon Nadal

3. Les persones que segueixen el meu blog, les meves amigues, els meus amics...saben que m'encanta la xocol·lata i que la meva preferida és la del 74% de cacau

4. El 2008 ha estat un any de blog personal, però el 2007 i el 2006 van ser anys en que el meu blog era un calaix de sastre. Hi havien posts de música, crítiques de concerts, contes breus, escrits eròtics, jocs amb refranys...i la participació a l'amic invisible dels dos anys anteriors, quan ho organitzava l'Alepsi

Ara sí que deus estar més proper, eh?

Anònim ha dit...

Bon any 2009 et desitja EL teu amic invisible! Potser volies una dona, però no es pot tenir tot, company!

Una segona pista...he participat a totes les edicions de les Històries veïnals excepte la primera

Avui som dia 4 i t'he donat més pistes que el Veí...

Per cert, t'ha agradat la darrera peli del Edward Norton?

Anònim ha dit...

si t'agrada el te xinés i a mi el cacau, bé podem fer unes trufes de te, no?

Anònim ha dit...

Company, ja tinc programat el teu regal per a les 23:59 d'avui...espero que t'agradi o que com a mínim no et fagi no participar a la edició 2009!

Malgrat que ja deus estar proper, un altre grapat de pistes, aquest cop definitives...

1. Vaig participar al llibre de la Catòsfera Literaria, però no vaig ser seleccionat.

2. Em sembla que ens han creuat al blocaire invisible...a menys que no pilli la pista del te xinés i el cacau que han deixat al meu blog

3. Hemingway i jo tenim en comú dues coses:ens agrada Cuba i tenim una ciutat que és com la nostra segona ciutat. Clar que també Sartre, el Che, el Puyol del Barça i d'altres tenen aquesta fascinació per la ciutat.

Fins a les 23:59!